Hasznos információk
Oktatóinknak
Hallgatóinknak
Látogatóinknak Középiskolásoknak
Online hosszabbítás
olvasó vonalkódja
jelszó
Online előjegyzés
Könyvtárközi kérés
Kérdezzen! Segítünk...
Híreink
Megosztás:FacebookRSS
Látogató számláló
eddig: 673639
DUE Honlap
NEPTUN
Keresés a honlapon

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség

2020. március 30.
Gyakran felmerülő kérdések a könyvtárral kapcsolatban
Összeszedtük azokat a kérdéseket melyek felmerülhetnek a könyvtári szolgáltatásokkal, eddig megszokott tevékenységetekkel kapcsolatban.

Kedves Könyvtártagok!

Kedves Hallgatók!

 

A jelenleg fennálló helyzetre való tekintettel szeretnénk számotokra információt nyújtani a könyvtárral felmerülő kérdésekkel kapcsolatban és milyen lehetőségeket használhattok ki.

 

1, Nyitva van-e a könyvtár? Mikor mehetek be?

Sajnos, a jelenlegi helyzetben, ahogy az egyetem, úgy a könyvtár sem látogatható. Amíg tart a „zárlat” addig zárva tartunk.

 

2, Beiratkozni mikor tudok?

Jelenleg nincs lehetőség beiratkozásra. Ha véget ért a zárlat várunk!

 

3, Mikor kölcsönözhetek?

A zárlat feloldása után azonnal rendelkezésére állunk minden olvasónknak.

 

4, Kölcsönzött dokumentumok vannak nálam, hamarosan lejár/lejárt a határideje, meg tudom hosszabbítani? Vagy vigyem vissza? Kell fizetni késedelmi díjat?

Amennyiben a dokumentumok a zárlat ideje alatt jár le, azokra nem számítunk fel késedelmi díjat.

 

5, A nálam lévő könyveket meddig kell visszavinnem?

A könyvek könyvtárba való visszajuttatása megtörténhet személyesen a zárlat lejárta után 2 hétig. Ha nem megoldott a személyes vissza hozatal, akkor postán feladva (akár a mostani időszakban is) a Dunaújvárosi Egyetem Könyvtár és Információs Központ címére elküldve

 

6, Szakirodalom nélkül maradtam, hol keressek?

Ezen időszak folyamán érdemes figyelemmel kísérni a Könyvtár és Információs Központ honlapját (http://konyvtar.uniduna.hu/) és a Facebook oldalunkat (https://www.facebook.com/duekik/). Folyamatosan bővítjük ingyenesen elérhető adatbázisainkat és egyre több eddig előfizetést igénylő adatbázis szolgáltató teszi elérhetővé ingyen vagy EduID azonosító segítségével tudástárát.

 

 

7, Mi az az EduID? Nekem honnan van/lesz olyanom?

EduID azonosító = Neptun azonosító

Egyetemünk esetében megegyezik a kettő, minden beiratkozott hallgató rendelkezik Neptun azonosítóval. Azokon az oldalakon, melyeket ajánlunk és kérik az EduID azonosítót oda a Neptun azonosítót és jelszót kell beírni.

 

8, Szakdolgozatot írok, szeretnék, szakdolgozatba betekinteni megtehetem? Online megtehetem?

Sajnos nincs lehetőség sem személyes, sem online megtekintésre.

 

9, Ebben a félévben záróvizsgázom, beiratkozott olvasója vagyok a könyvtárnak, hogy tudok kijelentkezni?

Ezzel kapcsolatban külön küldünk tájékoztatást.

 

10, Szeretnék jegyzetet vásárolni, megtehetem?

Sajnos nincs lehetőség jegyzet vásárlására. Ha kinyit a könyvtár várunk a Jegyzetboltban is.

 

Ha esetleg más kérdésed lenne vagy segítségre lenne szükséged, írj nekünk a konyvtar@uniduna.hu email címre és válaszolunk a kérdésedre!